Coût du taxi de Yamaguchi Ube jusqu’à Hagi ?

10 réponses

Bonjour ,
Je voudrais connaître le prix approximatif d un taxi de l aéroport de Yamaguchi Ube jusqu’à Hagi , début novembre.
Un site de réservation bien connu me parle de 700 € . Pour un trajet d une heure ,cela me semble énorme….
Quelqu’un pourrait il me renseigner ?
Un grand merci d avance pour vos retours

Anne

Par annelaurensis@hotmail.com Publié le 30 août 2023 Thématiques associées :
Question intéressante ?
4,75/5 (4 votes)

31 août 2023
08:21

Bonjour.
Si vous utilisez l'application NAVITIME, vous aurez tous les trajets et prix associés, y compris en taxis.

Réponse utile ?
5/5 (1 vote)
31 août 2023
22:49

Bonsoir, Je vous remercie beaucoup pour votre réponse.Cette application pourra m être utile dans tous nos déplacements. Malheureusement, je n arrive pas à trouver l application Navitime que vous me conseillez. J en vois plusieurs, dont certaines en japonais… Pourriez-vous me guider s’il vous plaît ?

Réponse utile ?
/5 ( vote)
01 septembre 2023
08:28

L'application semble exister aussi bien sur Android que sur IOS. Vous pouvez rechercher "Japan Travel by Navitime".

Réponse utile ?
5/5 (1 vote)
01 septembre 2023
21:21

Un tout grand merci !
Bonne soirée
Anne

Réponse utile ?
/5 ( vote)
me
10 septembre 2023
01:57

hallo no one use taxy without CEO

you have other 2 choice
no1 、tokyo-hagi bus 1bus per 1day from tokyo st 19:30-HAGI bus center next day10:11(13h!)60€
return bus HAGI 16:45

no2 from Yamaguchi Ube airport y walk 10minーKusae Station get train to shinyamaguchi st
and take bus to hagi (3h) 20€

y should stay (Hagi no Yado Tomoe INN)180€
enjoy

if U stay this inn and also take n2 bus stop at higashi hagi st

there is multiple bus stop in hagi
higashi hagi st is shortest way for inn

Réponse utile ?
3,67/5 (3 votes)
10 septembre 2023
13:47

Hello , thank you for your answer .
I m sorry , can you tell me what « CEO « means ?
Is it difficult to find a taxi at Yamaguchi Ube Airport to go to Hagi ?
Thank you very much for your future answer .
Anne

Réponse utile ?
/5 ( vote)
me
10 septembre 2023
21:19

i mean 1hr taxi is super expensive !
finding taxi in airport is very easy and taxi drivers get smile for his lucky income

b————-ut
i find super good deal taxi
it named Noriai taxi means share taxi service

it requires reservations before 1day Y use and difference between normal taxi is fixed time see time table website i put below 3taxi/1day (y can also use it for return)
it cost4000yen (€30) 75min

y catch and ask some kind japanese to tel this phone number take reservations until day before y use
japanese person is usually enough kind to make it

https://hagi-kintetsu.co.jp/airport-ube/

Réponse utile ?
4,40/5 (5 votes)
10 septembre 2023
22:59

Thanks so much ! You give me a very good solution ! 🙏🏼🙏🏼

Réponse utile ?
4/5 (1 vote)
me
11 septembre 2023
01:23

when you make reservations
don’t forget !

※say “NORIAAII taxi”!!
just in case they misunderstand normal taxi reservations (of course it cost more )

and if your groups member
is 2-9person,they say normal taxi is still more expensive for one person
becausenormal taxi fee cost about
¥23000

of cause if you are solo traveler U can use noriai taxi
(how crazy cheap system?)

if you go HAGI then you don’t need to eat fish in tokyo because Hagi is best place for fresh fish and everything is also good deal than tokyo

if you have extra time google it

Tsunoshiba Bridge
Tonomachi Street tsuwano Motonosumi Inari Shrine
Beppu Benten Pond

and best inn Yamaguchi prefecture is otozure nagato but it is far from hagi so just information

Réponse utile ?
5/5 (1 vote)
11 septembre 2023
09:45

Thank you very much once again ! Thank you for all explications and good adresses ! 🙏🏼😄
Have à good day
Anne